środa, 19 czerwca 2013

Wiadomość od YG (dokładne tłumaczenie

ROM YG – 2013.6.18.


Cześć wszystkim. Tu Yang Hyun Suk.To było naprawdę dawno od kiedy powiedziałem wam cześć jakby  Z YG. Powodem dla którego piszę Z YG po tak długim czasie, to aby  powiedzieć wam wszystkim fanom tam ,o  najświeższych informacjach na tema nowych albumów piosenkarek YG, które zostaną wydane począwszy od lipca. Co więcej, nowa żeńska grupa od YG wyda swój debiutancki album po czterech latach przygotowań. To było tak dawno temu kiedy ostatnio pisałem Z YG więc mam dużo do powiedzenia. Żeby dać wam pełną wiedzę o tym co nowe, będę pisać kilka razy Z YG od teraz. W celu uczynienia rzeczy prostymi, mam zamiar powiedzieć co się dzieje w YG odpowiadając na kilka pytań. Mam nadzieję, że wybaczycie mi za użycie formatu Q&A.



Kiedy 2NE1 będzie miało comeback? 


Od ich debiutu, 2NE1 wstrząsały notowania list przebojów z wieloma hitami rok po roku. Wystarczy wymienić kilka: 
w 2009, ‘Fire’ , ‘I Don’t Care’
w 2010, ‘Can’t Nobody’, ‘Go Away’, ‘Clap Your Hands’
w 2011, ‘I am the Best’, ‘Lonely’ i ‘UGLY’.
Jednak w 2012,  fani nie byli w stanie zobaczyć dużo 2NE1 z powodu ich napiętego  harmonogramu światowej trasy. ‘I LOVE YOU’ był jedynym utworem jakim 2NE1 wydało w 2012. 2NE1 zawsze pragnie spotykać się z fanami. Tak więc, zamiast wydawania wszystkich nowych piosenek które 2NE1 przygotowywały przez ostatnie 2 lata tylko w jednym albumie, 2NE1 planuje wydawać piosenkę+teledysk raz w miesiącu aż do końca roku. 

Nowa piosenka 2NE1 ukaże się na początku lipca, a następnie inne nowe utwory w sierpniu i wrześniu. W październiku planujemy zaprezentować mini-album albo drugi pełny album 2NE1. Tak więc, 2NE1 będzie promować przynajmniej cztery  utwory od lipca do października. 



W jakim gatunku będą nowe piosenki 2NE1 i jakie są plany na koncerty? 


Nowa piosenka 2NE1, która ukarze się na początku lipca będzie w stylu  reggae,  w zupełnie nowym gatunku dla 2NE1. Tytuł piosnki to "Falling in Love". 2NE1 z pewnością chce spróbować czegoś nowego z nową piosenką ale to na pewno pokarze wszystkie rzeczy jakie 2NE1 ma jako Topowa żeńska K-popowa grupa. Jako nowy akcent, 2NE1 pracuje z nowymi choreografami z zagranicy. Jestem pewien że fani będą kochać nową piosenkę. 

 Jeśli chodzi o koncerty, mamy plany na koncerty 2NE1 po wydaniu nowego albumu w październiku. Nasycę was szczegółami jak tylko plany się sfinalizują. Mam nadzieję, że wyślecie swoją miłość i wsparcie dla 2NE1 i ich nowych piosenek. 



Kiedy zadebiutuje nowa żeńska grupa od YG? 

 Ciąg dalszy nastąpi... do zobaczenia wszystkim jutro. 
18.06.2013 Z YG

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz