wtorek, 25 czerwca 2013

2NE1 Scream tłumacznie





2NE1: Krzyczę a a a a a ach
Krzyczę a a a a a ach
Krzyczę a a a a a ach
Krzyczę krzyczę krzyczę krzyczę
Krzyczę krzyczę krzyczę

Minji: Będę cieszyć się wieczorem ale ustalam swój limit
Wreszcie wszyscy przyszli na przyjęcie ale ty
Nie słuchasz i wtrącasz się
Mam tego dość teraz ja przejmuję kontrolę

CL: Chcę tańczyć dalej
Z tym samym wzrokiem
Kołyszę się ale boję się tego co się stanie
Najgorzej jest się poddać
Więc cały czas czekam
Nie mów egoistycznie
"Nie potrzebuję cię"

Dara: Powiedz jak będzie
W tym scenariuszu jest pełno niedopasowań
Przekręć to
Nie powinno być żadnych niedopasowań
Prawda jest taka że chcę mieć wszystko
Nie mogę ukryć mojego zakłopotania


CL/Minji: To ta sama sytuacja
Bom: Nie ma czegoś takiego jak: "Bez znaczenia" więc odejdź
CL/Minji: Ucieknę od tej sytuacji
Bom: Odlecę
Ucieknijmy stąd

2NE1: Krzyczę a a a a a ach
Krzyczę a a a a a ach
Krzyczę a a a a a ach
Krzyczę krzyczę krzyczę krzyczę
Krzyczę krzyczę krzyczę

CL: Wokół sami nowicjusze ale nadszedł czas by zapełnić parkiet
Jestem tak dobra że chcesz uczyć się moich kroków jestem pyszna
Naładowana energią i młoda
Dziewczyny chcą po prostu się bawić
Czy to niebezpieczne podekscytowanie jest wieczne?

Minzy: Rozgryzam falę pytań
Patrzę jak się z tym męczysz i napełniam swoje ego
Poważnie zostaw mnie w spokoju
Chcę aby ktoś sprawił że podskoczę
Hej Dj wyłącz te bajkowe piosenki i daj czadu

Dara: Powiedz jak będzie
Jeśli się nie zmienisz to żegnaj
Przekręć to
Jeśli się zmienisz wysłucham cię
Bo prawda jest taka że chcę mieć wszystko
Nie mogę zatrzymać bicia swojego serca

CL/Minji: To ta sama sytuacja
Bom: Nie ma czegoś takiego jak: "Bez znaczenia" więc odejdź
CL/Minji: Ucieknę od tej sytuacji
Bom: Odlecę
Ucieknijmy stąd

CL: Zakochałam się żałośnie
"Następnym razmem będę ostrożniejsza"
Tak wiele razy
Przysięgałam sobie to tak wiele razy

Bom:Zakochałam się w strasznym facecie
"To się już więcej nie powtórzy"
Tak wiele razy
Przysięgałam sobie to tak wiele razy

CL/Minji: To ta sama sytuacja
Bom: Nie ma czegoś takiego jak: "Bez znaczenia" więc odejdź
CL/Minji: Ucieknę od tej sytuacji
Bom: Odlecę
Ucieknijmy stąd

2NE1: Krzyczę a a a a a ach
Krzyczę a a a a a ach
Krzyczę a a a a a ach
Krzyczę krzyczę krzyczę krzyczę
Krzyczę krzyczę krzyczę


Tłumaczenie Scream i innych piosenek znajdziesz na stronce tłumaczenia piosenek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz