piątek, 14 czerwca 2013

Lee Hi, a nie Bom?



YG Entertainment przyznało, że Park Bom miała zdebiutować 5 lat temu jako solistka piosenką "Scarecrow".
Według YG piosenka "Scarecrow", z którą niedawno zadebiutowała Lee Hi, została napisana w 2007 roku, na prośbę prezesa YG Yang Hyun Suka, przez Park Jin Younga (szefa i załóżyciela wytwórni JYP Entertainment) dla Park Bom, która w tamtym okresie przygotowywała się do solowego debiutu. Bom nagrała tą piosenkę, a nawet wystąpiła z nią na jednym z koncertów Big Bang, ale ostatecznie singiel nie został wydany, a wytwórnia wycofała się z planów dotyczących jej solowej kariery.
Dlaczego? Oficjalne stanowisko YG jest takie, że Bom w okresie kiedy przygotowywała się do debiutu z powodu dużej ilość treningów, straciła głos. Kiedy wróciła do zdrowia wytwórnia postanowiła umieścić ją w zespole z CL, Darą i Minzy.
W 2007 roku YG wydało taką wiadomość:
2007/4/12 Wiadomość od YG
Solowy album Park Bom miał ukazać się tej jesieni, ale teraz zastanawiamy się nad wydaniem piosenki i nowych zdjęć w maju. Najpierw wydamy przez Internet tytułową piosenkę z pierwszego albumu Park Bom: "Scarecrow". To chyba pierwszy raz, gdy piosenkarz YG zaśpiewa piosenkę napisaną przez JYP.
Jestem blisko z JYP, DJ DOC i Psy, a kilka miesięcy temu żartowaliśmy z JYP i poprosiłem go, żeby napisał piosenkę dla Park Bom i on to naprawdę zrobił. Za darmo. Wydawało mi się, że być sunbae to naprawdę coś miłego, ale zmieniłem zdanie, kiedy poznałem PSY. Ciągle prosi mnie, abyśmy zjedli coś na mieście i to ja zawsze muszę płacić.
W każdym razie kiedy pierwszy raz usłyszałem "Scarecrow", poczułem, że to będzie dobry utwór. Miał w sobie niesamowite czucie Park Jin Younga i wydawał się naprawdę przyjemną wolną piosenką.
Skończył ją mimo, że miał zajęty grafik i nie miałem dotąd szansy mu podziękować, więc chciałem wykorzystać ten moment, żeby to zrobić. Dziekuję ci Park Jin Young.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz