czwartek, 27 czerwca 2013

2NE1 Love is Ouch ( polskie tłumaczenie)



[All] Kończmy to teraz
Kończmy to teraz
Kończmy to teraz
W ten sposób się to kończy

[Minzy] Mówiłeś, że mnie kochasz, ale dlaczego sprawiasz, że jest mi ciężej? Dlaczego jesteś taki zdenerwowany? Ostatnio twoja interwencja wzrosła i sprawiła, że czuję się niepotrzebna.

[CL] Hej, w ten sposób, znowu unikałam twoich telefonów przez te kilka dni . Powiem ci o co chodzi. Obiecałeś, że uszczęśliwiać będziesz tylko mnie, chłopcze. Powiedz mi o co chodzi, bardzo się zmieniłeś.

[Sandara] Starasz się tak łatwo pokonać. Wygląda na to, że nasz czas się skończył. Czas by powiedzieć "Do widzenia". Nie udawaj, że mnie nie słyszysz. Byliśmy skończeni dawno temu. Teraz odwróć głowę. Śpiewam pożegnalną piosenkę, pa pa moja miłości.

[Minzy] Odlecę, wyżej do tego odległego miejsca. Już nigdy więcej nie nabiorę się na słodkie pokusy. To nowy początek, teraz się rozstajemy. Jeszcze raz, odważnie wychodzę.

[Bom] Oczywiście, mam nadzieje, że będziesz wolny ode mnie już na zawsze, od tego momentu. Miłość zawsze jest ała i przychodzi z bólem. Teraz cię zapomnę. 

[CL] Westchnienia naturalnie wychodzą w środku naszej kłótni. Krzywdzimy siebie nawzajem. I wiesz również to, że będzie mi lepiej bez ciebie. Zawsze nieustannie się kłóciliśmy, oby dwoje winni staraliśmy się między sobą wygrać. Nienawidzę siebie kiedy taka jestem i tak nienawidzę cię bardziej. Teraz staram się wymazać ciebie. 

[Sandara] Proszę pomyśl o pożegnaniu jak o miłości także. Oszalałabym przez ciebie. W ten sposób, wątpię, że mogę pomóc, ale nienawidzę cię. W zamian powiem ci, że to koniec i odwróć swoją głowę. Śpiewam pożegnalną piosenkę. Do widzenia moja miłości.

[CL] Odlecę, wyżej do tego odległego miejsca. Już nigdy więcej nie nabiorę się na słodkie pokusy. To nowy początek, teraz się rozstajemy. Jeszcze raz, odważnie wychodzę.

[Bom] Oczywiście, mam nadzieje, że będziesz wolny ode mnie już na zawsze, od tego momentu. Miłość zawsze jest ała i przychodzi z bólem. Teraz cię zapomnę. 

[CL] Gdziekolwiek pójdę, będę myśleć o tobie. Zawsze jesteś obok mnie, obok mojego boku.
[Bom] Będę modlić się za ciebie składając obie moje ręce razem. O to, że jesteś szczęśliwy i o to, że zawsze, zawsze, zawsze jesteśmy razem.

[Sandara] Odlecę, wyżej do tego odległego miejsca. Już nigdy więcej nie nabiorę się na słodkie pokusy. To nowy początek, teraz się rozstajemy. Jeszcze raz, odważnie wychodzę.

[Bom] Oczywiście, mam nadzieje, że będziesz wolny ode mnie już na zawsze, od tego momentu. Miłość zawsze jest ała i przychodzi z bólem. Teraz cię zapomnę. 

[All] Kończmy to teraz
Już prawie koniec

[Sandara] Nie zapomnę, dni i nocy. Wspomnień, które miałam z tobą. Wspomnień, które miałam z tobą.

Tłumaczenie Love is Ouch i innych piosenek 2NE1 znajdziecie tu: lhttp://2ne1k-pop.blogspot.com/p/tumaczenia-piosenek.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz