piątek, 7 marca 2014

[TŁUMACZENIE] 2NE1 - Happy

Myślisz o mnie czasami?
Czy teraz to jest zbyt niewyraźne?
Znaczenie samo w sobie jest niezręczne

Kiedy pozwoliłam ci odejść, każdego dnia
Jestem sama
Obsesyjna i nieszczęśliwa

Jeśli to było dla ciebie brzemię
Jeśli byłam bagażem
Powinnam wcześniej cię opuścić, przepraszam Czy było ci ciężko przez mnie?
Czy to naprawdę było wygodne?
Jak idiotka nawet nie zauważyłam

#Och nie, nie płakałam, płakałam, płakałam
Nawet jeśli na kogoś się złoszczę
Nic się nie zmieni, ponieważ wszystko się skończyło

##Tobie, podaruję ci smutne pa, pa, pa
Ponieważ będziesz szczęśliwy, jeśli odejdę
Och och

###Bez ciebie nie jestem szczęśliwa, ale mam nadzieję, że ty jesteś szczęśliwy
Z daleka będę się tobą opiekować
Bez ciebie nie jestem szczęśliwa, ale mam nadzieję, że ty jesteś szczęśliwy
Odepchnę wszystkie wspomnienia

####Bądź szczęśliwy i zapomnij mnie
Mam nadzieję, że jesteś S Z C Z Ę Ś L I W Y
Bądź szczęśliwy i zapomnij mnie
Chciałabym, żebyś był S Z C Z Ę Ś L I W Y

Myślałam, że mieliśmy to razem, ale cóż

Próbowałam na każdy sposób
Nie spałam całą noc i dzień, kiedy na ciebie czekałam
Kiedy powiedziałeś, że nie jesteś szczęśliwy z taką dziewczyną jak ja, z miłością taką jak nasza, poczekaj
Otrzymałam ogromny cios, pow, moje serce tak bardzo boli, au
Myślałam, że byłeś szczęśliwy, ale odrzuciłeś mnie
Udawałam, że jestem spoko, więc moje powstrzymywane łzy stały się moimi prawdziwymi uczuciami do ciebie

Jeśli byłeś chociaż odrobinę smutny
Gdyby zostały ci jakiekolwiek uczucia
Nie byłbyś taki zimny

Czy w ogóle mnie kochałeś?
Czy to wszystko było kłamstwem?
Jak idiotka nawet nie zauważyłam

#
##
###
####

x2
Jeśli przynajmniej ty jesteś szczęśliwy, to mamy szczęśliwe zakończenie
Nie jestem sarkastyczna, mam nadzieję, że wiesz, iż mówię to szczerze

###
####

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz