poniedziałek, 8 lipca 2013

Polskie tłumaczenie Falling in Love





Jesteś gotowy ,
jesteś gotowy,
czy jesteś gotowy
Nie jesteś gotowy

Dotknij mnie tutaj
Dotknij mnie dotknij mnie tam
Dotknij mnie tutaj
Dotknij mnie tam
Dotknij mnie tutaj
Dotknij mnie dotknij mnie tam
Dotknij Dotknij Dotknij
Yeah yeah

Ojej, nie wiem dlaczego moje serce  drży w ten sposób
Chociaż jestem przed tobą, nie znam nawet twojego imienia, ale
Oh twoje boskie spojrzenie jest prawdziwe
Dobrze, dobrze, dobrze, dobrze

Dziś wieczorem opuszczę to nisko
Czuję się naelektryzowana
Moje serce eksploduje, cios
Jesteś moim Johnnym Deppem
Moje usta wysychają, moje wnętrzności zamarzają
Nie mogę patrzeć na ciebie, jesteś oślepiającym chłopakiem, jestem tak ślepa
Jestem nieoszlifowany diament, jestem twoją żoną
Zamierzam uczynić cię moim, właśnie to co królowa może
Yeah w klubie robi się brzydka , nie obchodzi mnie to
Nikt nie może zatrzymać pożaru pozwólcie hejterom siedzieć i patrzeć

Wciąż zakochuję się, zakochuję się
Kiedy widzę cię, moje serce oh oh oh oh
Zakochuje się, zakochuje się
Po prostu chcę ciebie, co chłopaku powinnam zrobić

Wciąż zakochuję się, zakochuję się
Kiedy widzę cię, moje serce oh oh oh oh
Zakochuje się, zakochuje się
Po prostu chcę ciebie, co chłopaku powinnam zrobić

Dotknij mnie tutaj
Dotknij mnie dotknij mnie tam
Dotknij mnie tutaj
Dotknij mnie tam
Dotknij mnie tutaj
Dotknij mnie dotknij mnie tam
Dotknij Dotknij Dotknij
Yeah yeah

Ojej, czy jest okej dla mnie, być w ten sposób? Staciłam rozum
Upadam dla ciebie,  musiałam stacić rozum
 W momencie, gdy opuszki twoich palców dotykają moje ciało
Dobrze, dobrze, dobrze, dobrze

Moje serce bije tak szybko, tracę dumę
Jestem uderzona miłością i beznadziejnie stracona
Nie pozwolę ci odejść , chwytam cię na spust
I dążę do  twojego serca blakah blakah
Jesteś moim chłopcze , choć do mnie chłopcze gimme gimmee
Jeśli chcesz grać trudnego do zdobycia, jesteś głupi głupi
Będę miała kłopoty z twoją niekończącą się charyzmą
Będziesz ze mną? Jeśli jestem z tobą, tak sir

Wciąż zakochuję się, zakochuję się
Kiedy widzę cię, moje serce oh oh oh oh
Zakochuje się, zakochuje się
Po prostu chcę ciebie, co chłopaku powinnam zrobić

Wciąż zakochuję się, zakochuję się
Kiedy widzę cię, moje serce oh oh oh oh
Zakochuje się, zakochuje się
Po prostu chcę ciebie, co chłopaku powinnam zrobić

Chcę tylko ciebie
Czekałam i czekałam na tego kogoś
Jesteś jak rollercoaster
Chwytasz i puszczasz moje serce, co powinnam zrobić
Co z tobą
Jeśli czujesz się tak samo jak ja, powiedz mi powiedz mi
Yeah yeah ja po prostu znów zakochuję się

Wciąż zakochuję się, zakochuję się
Kiedy widzę cię, moje serce oh oh oh oh
Zakochuje się, zakochuje się
Po prostu chcę ciebie, co chłopaku powinnam zrobić

Wciąż zakochuję się, zakochuję się
Kiedy widzę cię, moje serce oh oh oh oh
Zakochuje się, zakochuje się
Po prostu chcę ciebie, co chłopaku powinnam zrobić

Dotknij mnie tutaj
Dotknij mnie dotknij mnie tam
Dotknij mnie tutaj
Dotknij mnie tam
Dotknij mnie tutaj
Dotknij mnie dotknij mnie tam
Dotknij Dotknij Dotknij
Yeah yeah

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz