poniedziałek, 27 maja 2013

Minzy dla Marie Clarie



"Zaczynajmy"

Minęło 5 lat od jej debiutu  w 2NE1, i Gong Minzy właśnie weszła w życie jako 20 latka. Jest teraz gotowa do korzystania ze swojej młodości bardziej niż ktokolwiek  inny-  fotografowana przez Zoo Yong Gyun.



Ludzie widzieli Mizny odkąd skończyła 15 lat. A ci którzy byli bardziej zainteresowani 2NE1, byli w stanie obejrzeć jej występy ze szkoły podstawowej  lub jak również  jej zdjęcia podczas kiedy była trainee, które obiegały dokoła internetu. Z jej okrągłą twarzą, z krótkimi włosami które docierały tylko do dołu ucha, oraz dziecięca twarz - sprężystość i elastyczność podczas tańczenia były plusem które dały jej przydomek “Dance Prodigy”, w połączeniu z faktem że jej babcia Pani  Okjin Gong była wielką tancerką tradycyjnego Koreańskiego tańca. Wchodząc w świat społeczności w młodszym wieku niż większość innych, była w stanie poświęcić swoje nastoletnie lata  jako dojrzała i wierna dziewczyna,  które były wypełnione poprzez spełnianie marzenia o karierze. 1 stycznia  2013  oficjalnie stała się dorosłą 20-latką.

W oczekiwaniu kiedy nastoletnie lata ( które ograniczały ją do robienia wielu rzeczy które mogą robić tylko dorośli) przeminą, zrobiła zadziwiająco prostą listę w której zawarła co by chciała zrobić kiedy stanie się już dorosła. Kiedy wszyscy jej znajomi pobiegli do najbliższego baru czy pubu aby doświadczyć ceremonii  “chicken & beer”  kiedy większość ludzi  robi to w momencie  kiedy legalnie są dorosłymi, Minzy, z drugiej strony, wskazała wszystkie rzeczy które chciała by zrobić na noworocznej scenie podczas występu z okazji jej "adultification". Chociaż alkohol był daleko od rzeczy z górnych wierszy listy, ona wymieniła że chce się stać bardziej odważna i śmiała na scenie i że chce uzyskać swoje prawo jazdy i poprowadzić "Hummera" wokół. Chce się wybrać na wycieczkę i nawet zakończyć naukę w szkol. Ponieważ stanie się dorosłym nie jest łatwo i szybko jak zmiana w inny strój, zdecydowała że chce iść krok za krokiem do nowego świata.  Tak jak robi to cały czas. I tak po prostu, Gong Minzy zaczęła się zmieniać, jak również zatrzymać się jak ta sama osoba.

P: Niedawno były twoje urodziny. Czy udało ci się je spędzić nieco bardziej wyjątkowo niż zwykle?

Minzy: Nie miałam nic zaplanowanego do pracy tego dnia, ani też nie miałam imprezy z przyjaciółmi. Po prostu poszłam wraz z moją rodziną do oceanarium.  Zazwyczaj nie mogę wychodzić na zewnątrz zbyt często.  Wychodzę z moją rodziną aby coś zjeść raz na jakiś czas, ze względu na wszystkich ludzi którzy szukają i patrzą się na mnie , czuję smutek, coś jak zwierze które jest uwięzione w zoo. Ale dlatego, że to moje urodziny i nie mogłam po prostu zostać w domu przez cały dzień, udaliśmy się na chwilę i kiedy wszystko skończyło nie było aż tak źle, spędziłam naprawdę wspaniały czas. Widziałam po raz pierwszy rekina  i bardzo się śmiałam porównują niebieski  kolor wody w akwarium  do mojego koloru włosów , mówiąc, że to było jak apatyczne zabarwienie. To było tak, jakbym wrócił do mojego dzieciństwa.  Szczerze mówiąc to było bardzo normalny dzień,  co sprawiło, że zapadnie wyjątkowo w moją pamięć.

P: Czy jesteś po środku prac nad nowym albumem?

Minzy: Jesteśmy pewni że to będzie w formie pełnego albumu lub nie,  ale mamy wpisane wczesne stadium na powrót.  Do dnia dzisiejszego zrobiliśmy większość naszych utworów na podstawie  muzyki dance. Jednak tym razem, ciężko pracowaliśmy, aby spróbować pokazać nasze umiejętności w balladach i pokazać  inne strony  naszego talentu, ale udało nam się dodać bardziej zróżnicowany gatunek na szczycie tego  wszystkiego. Mimo, że nie mogę powiedzieć  o tym już nic  więcej, to naprawdę chcę spróbować nowego konceptu  choreografii, która wychodzi poza nasz zwykły styl.  Przez długi czas  CEO Yang Hyunsuk wydawał ścisłe polecenia że nie wolno mi pokazać seksownego tańca z powodu mojej niepełnoletności. Ale technicznie, mogę to teraz zrobić jeśli chcę (śmiech). Jest to jedna z wielu rzeczy które chciałam zrobić w momencie  kiedy wejdę w 20-stkę.

P: Pozostałe członkinie mają tendencję do wielu działań solowych, ale czy ty kiedykolwiek zastanawiałeś się nad konkretnym artystą z którym chciała byś współpracować?

Minzy: Usher! Chciała bym aby 2NE1 stało się bardziej znane i popularne aż nadejdzie ten dzień że staniemy z Usherem na tej samej scenie.  Naprawdę lubię hip  hop. Ostatni naprawdę zainteresowałam się   ASAP Rocky. Jego muzyka bardzo przypasowała mi się do mojego gustu, ale przede wszystkim on jest wspaniały i cool. Usher, ASAP Rocky, są naprawdę moimi idealnymi mężczyznami.

P: Lee Hayi po przejściu dołączyła do YG, doszła większa ilość nowych juniorów w wytwórni, czyż nie?

Minzy: Pomyślałam sobie że w końcu już nie jestem “maknae” (wytwórni). (Śmiech) Jest nawet wiele nowych trainee. Szczerze mówiąc, jest trudno ich dostrzec czy napotkać , ponieważ często nasze studio nagrań czy sala taneczna znajduje się na różnych piętrach. Ale gdy tylko mam okazję spotkać ich chcę dać im możliwe jak najwięcej porad  i dbać o nich jak najlepiej potrafię. Nawet teraz jest wciąż tak samo, ale kiedy my (2NE1) byłyśmy trainee, była tylko jedna kobieta seniorka w wytwórni była nią Gummy unie. My jako członkinie musiałyśmy trzymać się razem cały czas. Dlatego chcemy być dla naszych juniorów, którzy marzą o zadebiutowaniu. Ponieważ jestem teraz również "Unni" dla nich.

P: Członkinie takie jak Park Bom czy Sandara Park są od ciebie o 10 lat starsze. Jestem ciekaw jak się dogadujecie?

Minzy: Te dwie Unnie są bardzo zabawne.  Są bardzo ciekawe i kochają żartować oraz dużo się bawić. Są raczej dla mnie jak przyjaciółki, i traktują mnie jako swojego przyjaciela i nadal dbają o mnie jak starsze siostry - są bardzo godne zaufania. Nie jestem "maknae" z mnóstwem "aegyo" (słodkości). Nie jestem zbyt dobra w mówieniu  o uczuciach czy wrażliwych rzeczach i nie jestem również dobra w pokazywaniu mojej miłości do członkiń. To dlatego, że był czas, kiedy napisałam list do Dara Unni. Nie mówił dużo, ale myślę że była bardzo dotknięta przez niego -  na moje urodziny kupiła mi czerwoną torebkę i napisała odpowiedź.  Ona powiedział : "Jesteś teraz dorosła. Nie mogę w to uwierzyć. * Płacze * ". Widziały mnie odkąd byłam w 6 klasie szkoły podstawowej, , więc myślę, że poczuły nagłą zmianę i różnicę we mnie w te minione urodziny.  CL Unni podarowała mi nowy iPhone 5, ponieważ używałam poprzedni model. Bom Unni, hmm, ona powiedziała, że kupi mi coś już niedługo . Prawdopodobnie była bardzo zajęta. Rozumiem, Unni (śmiech).  Nie tylko dla materialistycznych rzeczy, ale również mogę na nich polegać  (członkiniach)  kiedy potrzebuję porady emocjonalnej czy psychicznego wparcia. Ponieważ my jesteśmy  razem przez tak długi czas, wiemy, jak szanować siebie pod każdym względem. Które rzeczy musimy zrozumieć i które rzeczy musimy zrobić dla nich, ponieważ nie mogą tego zrobić sami.  Wypełniamy się nawzajem.

P: Jakiego rodzaju osobą jest Gong Mizny, że inne członkinie zawsze rozmawiają wszędzie?

Mizny:  Przydomek jaki mi członkinie dały był "słup telefoniczny" . Mówiły że powodem dla którego mnie tak nazwały jest to, że mam tak solidną i niezawodną osobowość i że nie ważne co by się działo zwracają się do mnie , ponieważ zawsze jestem taka sama dla nich.  Z drugiej strony, one powiedziały mi o moich wadach. Ilekroć słyszę złe oceny, krytyki, lub cokolwiek czego nie chcę usłyszeć, zaciskam moje usta mocno. One poradziły mi abym stała się bardziej godniejsza i odważna w tych sytuacjach.

P: Musisz być bardzo zajęta całym harmonogramem, ale sądząc po twoich wzmiankach na twitterze, wydaje się że często lubisz robić swoje własne rysunki i ubrania.

Minzy: Jestem typem, który nie może pozostać w bezruchu. Jest to do tego stopnia, że jeśli jestem w domu i nie mam nic do roboty , zacznę robić prace domowe i czyszczenie wszystkich miejsc aby czuć  satysfakcję. Ale ostatnio, zakochałam się w tworzeniu moich własnych ubrań i noszeniu ich. Nie mogę samodzielnie szyć, ale jest rynek materiałowy który odwiedziłam w Japonii podczas promocji , gdzie możesz kupić własne tkaniny i materiały, i pokazać swoje własne projekty, które zostają dostarczone do zakładu produkującego który może uszyć go dla ciebie. Zawsze robię szczegółowe akcenty wykończeniowe, mam już trzy projekty. I już nawet wcześniej nosiłam je w telewizji.  Czuję się dumna i zaszczycona, kiedy nasz  stylista pyta mnie co to za znana marka i gdzie ja to kupiłam.

P: Wielu z twoich znajomych którzy są w tym samym wieku co ty, właśnie teraz rozpoczynają znajdywać swoją ścieżkę życiową lub zawód. Istnieje duże prawdopodobieństwo, że są zazdrośni o ciebie, ponieważ ty już znalazłaś  swoją karierę i była tak udana.

Minzy: Mój przyjaciel osobiście powiedział mi, że byli o mnie zazdrośni wcześniej. Ponieważ wszystko, co musiałem zrobić,  było tak proste do wykonania w młodym wieku, aby dostać się tam gdzie teraz jestem. W porównaniu z innymi byłam w stanie odkryć to, co chciałem zrobić, w młodym wieku i środowisko wokół mnie wspierało i pomógł mi aby tak się stało , więc jestem bardzo wdzięczna za to. Jednak z powodu mojej promocji jako piosenkarki , brakowało mi powrotu do mojego gimnazjum, i nie byłam w stanie powrócić do szkoły, co zawiodło mnie. Dlatego przygotowywałam się do mojego GED ( egzaminu kwalifikacyjnego/dyplomowego). Teraz kiedy mam 20 lat i wiele restrykcji i ograniczeń  zostały zniesione, czuję że teraz mogę próbować wiele innych rzeczy. Mogę tańczyć tak jak chcę, pisać i rysować tak jak pragnę  i jednocześnie odnaleźć swoje prawdziwe ja. Niezależnie czy jednak to zrobię, chcę wyrazić siebie w najbardziej uczciwy sposób.

P: Czy chcesz przekazać jakieś słowa lub  rekomendacje  dla    która wchodzi w ten sam wiek co ty ?

Minzy: Ponieważ nie jesteśmy w tym samym wieku, mogę mówić komfortowo (nieformalnie)? Po pierwsze gratulacje za wejście w 20-stkę. Tak jak ja. Po funkcjonowaniu < Marie Claire> przez ostatnie 20 lat, czuję że to dopiero początek . Powinniśmy być przyjaciółmi (śmiech)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz